Identiteitskaart of kids-ID nodig? Het Klantenteam helpt je nu verder!

5
feb
2018

In september vorig jaar wijzigden we onze dienstverlening volledig met een Klantenteam (onthaal), loketten, callcenter en aangepaste openingsuren. We namen enkele maanden de tijd om jou, als inwoner en klant, te laten wennen aan deze dienstverlening. We krijgen, ondermeer via het meldingsformulier op de website, regelmatig feedback op de dienstverlening. Bedankt daarvoor!

Een van de zaken die we, op basis van deze feedback, wijzigen, is het bekomen van een identiteitskaart en kids-ID.

Voortaan hoef je geen afspraak meer te maken om een (nieuwe) identiteitskaart of kids-ID aan te vragen. Beide documenten worden vanaf nu uitgereikt door het Klantenteam, en niet meer door het loket Burgerzaken.

Voor jou betekent dit dat je dagelijks van 9 tot 12.30 uur en van 14 tot 17 uur (op dinsdag tot 19 uur, uitgezonderd vrijdagnamiddag) zonder afspraak kan langskomen voor een identiteitskaart of kids-ID. De eerste zaterdag van de maand kan je van 9 tot 12 uur hiervoor ook terecht bij het Klantenteam.

We zijn er, samen met jou, van overtuigd dat deze aanpassing een verbetering van onze dienstverlening is.


Contactinformatie